Hebrajski Kurs podstawowy + mp3 w.2

36,90 zł*

25,83 zł*

Rabat 30.00% - oszczędzasz 11,07 zł*
Informacje dot. produktu "Hebrajski Kurs podstawowy + mp3 w.2"

Hebrajski Kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących oraz wszystkich, którzy chcą szybko i samodzielnie przypomnieć sobie podstawy języka hebrajskiego. Polecamy go także wszystkim tym, których fascynują tradycje, język, historia i kultura Izraela.

Kurs uczy 1500 słów i zwrotów niezbędnych na co dzień - teraz już samodzielnie zapytasz o drogę, zrobisz zakupy, zarezerwujesz pokój w hotelu i bez problemu porozumiesz się w większości sytuacji! Różnorodne ciekawostki zapoznają Cię z obyczajami oraz kulturą Izraela.

W skład kursu wchodzą: książka i nagrania mp3

Książka (120 stron) zawiera zapis nagrań, interesujące ćwiczenia, ciekawostki, m.in. o Jerozolimie, Morzu Martwym, rozwoju technologii oraz obowiązkowej służbie wojskowej. Część gramatyczna wyjaśnia najważniejsze zagadnienia oraz zawiera wskazówki dotyczące wymowy, ćwiczenia i przykłady pozwalają na lepsze zrozumienie zasad i ugruntowanie wiedzy. Dodatkowo jedna z lekcji poświęcona jest kontaktom biznesowym, w tym zawieraniu transakcji, składaniu ofert, organizowaniu targów.

Hebrajski Kurs Podstawowy jest polecany do samodzielnej nauki w podróży, w domu czy w samochodzie. Ucz się gdziekolwiek jesteś! Opanuj podstawy języka i zacznij wreszcie rozmawiać!

Wysokiej jakości nagrania (145 min.) pozwalają osłuchać się z językiem, poznać jego melodię oraz prawidłową wymowę. Wszystkie słówka, zwroty oraz dialogi wraz z tłumaczeniami zostały udźwiękowione przez profesjonalnych lektorów. Uczysz się bez konieczności zaglądania do książki!

Hebrajski Kurs podstawowy jest polecany do samodzielnej nauki w podróży, w domu, w samochodzie. Ucz się, gdziekolwiek jesteś! Opanuj podstawy języka i zacznij swobodnie rozmawiać!

Wydawnictwo: Edgard
ISBN: 9788367219723
Rok wydania: Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Opis wydania: Strony: 120, Format: 210x148 mm

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.