Poradnik aplikantki adwokackiej - jak zdać egzamin na aplikację

Autor: Aleksandra Rejmak
ebook

19,90 zł*

Informacje dot. produktu "Poradnik aplikantki adwokackiej - jak zdać egzamin na aplikację"

Jak zdać egzamin wstępny na aplikację? Jak się przygotować? Czy łatwo dostać się na aplikację zaraz po studiach? Nie masz pojęcia jak rozpocząć przygotowania? Dobrze trafiłeś!

Czego o aplikacji nie dowiemy się na studiach prawniczych to poradnik w formie kompendium wiedzy napisany przez aplikantkę adwokacką, który z pewnością pomoże Ci w osiągnięciu wymarzonego celu – zdania egzaminu wstępnego na aplikację.

Dzięki tej książce:

- dowiesz się jak się uczyć do egzaminu wstępnego na aplikację,

- poznasz przydatne wskazówki dotyczące przygotowywania się i rozplanowania nauki,

- poznasz odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące mitów i faktów o aplikacji.

PORADNIK SKŁADA SIĘ Z SIEDMIU ROZDZIAŁÓW

Czego o aplikacji nie dowiemy się na studiach prawniczych?

Najbardziej przydatne informacje o aplikacji, o których nie dowiemy się w trakcie studiów prawniczych. Gdzie składać dokumenty? Jakie są terminy? Te i inne odpowiedzi znajdziecie w tym rozdziale.

Mity i fakty o aplikacji

Ta część z pewnością pozwoli rozwiać wszelkie wątpliwości o aplikacji.

Jak wygląda egzamin wstępny?

Dowiesz się jak skonstruowany jest egzamin wstępny.

Jak się uczyć do egzaminu wstępnego?

Poznasz techniki efektywnej nauki i metody, które pozwolą Ci zdać egzamin wstępny na aplikację.

Jak rozplanować naukę?

Rozdział zawierający wiele wskazówek i ciekawych rozwiązań.

Jak napisać egzamin?

Dowiesz się jak napisać egzamin, jak mentalnie się do niego przygotować i jak przezwyciężyć stres w dniu egzaminu.

Moje złote rady na egzamin

Najcenniejsze rady na egzamin, które pozwolą Ci w dniu egzaminu zyskać pewność siebie i napisać go jak najlepiej!

Wydawnictwo: Wydawnictwo Od.Nowa
Autor: Aleksandra Rejmak
ISBN: 9788366720275
Rok wydania: Rok wydania: 2021
Opis wydania: Strony: 64, Format pliku: pdf

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.