- Książki
-
Książki fachowe
- Antropologia
- Archeologia
- Architektura
- Astrologia
- Astronomia
- Biznes
- Ekologia
- Ekonomia
- Ekonomia i biznes
- Filozofia
- Finanse
- Historia
- Humanistyka
- Informatyka
- Językoznawstwo
- Literaturoznawstwo
- Logistyka
- Logopedia i pedagogika
- Marketing
- Medioznawstwo
- Medycyna
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
- Pedagogika
- Psychiatria
- Psychologia
- Religioznawstwo
- Socjologia
- Zarządzanie
- Prawo
- Dzieci i mlodzież
- Podręczniki
- Zabawki i gry
- Inne
- Prezenty i gadżety
- Ebooki
Filtry
–
ADHD zaburzenie rozwojowe o podłożu neurologicznym, które pojawia się przed siódmym rokiem życia i objawia się niemal ustawicznymi deficytami uwagi bądź nadaktywnością i impulsywnością stanowi jeden z najczęstszych powodów konsultacji klinicznych. Niniejszy poradnik jest skierowany do nauczycieli i rodziców dzieci z ADHD, a także do młodzieży zmagającej się z tym zaburzeniem. Autorka doktor neuropsychologii z wieloletnim doświadczeniem klinicznym i pedagogicznym łączy podejście specjalistyczne z osobistymi spostrzeżeniami, gdyż sama mierzyła się z trudnościami związanymi z nadpobudliwością zarówno w dzieciństwie, jak i w późniejszym życiu. Dzięki temu porady przedstawione w książce są zarazem proste i rzeczowe.
Utwory zawarte w opracowaniu przeznaczone są do różnego rodzaju ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, oddechowo-fonacyjnych, fonacyjnych, usprawniających narządy mowy, słuchowych oraz artykulacyjnych. ćwiczenia można wykonywać zarówno z dziećmi prawidłowo rozwijającymi się, jak i tymi, u których stwierdzono zaburzenia mowy. Książka będzie cenną pomocą nie tylko dla logopedy czy nauczyciela, ale także dla rodzica.
Niniejsza publikacja zawiera zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na spostrzegawczość, zadania matematyczne, krzyżówki, labirynty, zagadki, łamigłówki polegające na łączeniu sylab, uzupełnianiu zdań i wiele innych. Kolorowe obrazki i różnorodność zadań zachęcą do skorzystania z książki niejednego małego miłośnika łamigłówek. Publikacja może być pomocna dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, opiekunów dzieci, a także rodziców.
120 POMYSŁÓW NA TERAPIĘ PERCEPCJI WZROKOWEJ. STYMULOWANIE, ROZWIJANIE, USPRAWNIANIE FUNKCJI WZROKOWYCH.Publikacja 120 pomysłów na terapię percepcji wzrokowej to narzędzie pracy wydane w formie 2 teczek terapeutycznych. Teczki zawierają 120 ćwiczeń, a 320 kart pracy (ponieważ jednemu ćwiczeniu przypisanych jest np. 56 kart pracy). Zadania służą stymulacji, rozwijaniu i usprawnianiu percepcji wzrokowej w zakresie:- stałości spostrzegania,- spostrzegania figury i tła,- spostrzegania stosunków przestrzennych,- spostrzegania położenia przedmiotów w przestrzeni,- koordynacji wzrokowo-ruchowej,- analizy i syntezy wzrokowej.Materiał przeznaczony jest dla specjalistów terapii pedagogicznej, pedagogów, psychologów, nauczycieli kształcenia zintegrowanego, nauczycieli przedszkola oraz rodziców dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Chrząszcz Szczepan sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos)Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego domku. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry swoim pionkiem od nowa. W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków.Pszczółki Tuptusie t, d (nagłos, śródgłos, wygłos)Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek t, d (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 raczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza domku (domki to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pion