Podobnie jak w oryginalnej powieści, brytyjska stolica Londyn jest punktem początkowym i końcowym ekscytującej podróży w "80 Days". Śladami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga możesz w zabawny sposób podróżować z miasta do miasta statkiem, pociągiem lub balonem. Niestety koszty podróży stale rosną, dlatego darmowe przejazdy są bardzo poszukiwane w celu zaoszczędzenia cennych monet. Burzliwa pogoda, zepsute tory, słaba widoczność czy kontrole celne nieustannie stawiają nowe wyzwania przed rundą dookoła świata. Pomocny bagaż można kupić w butiku lub na bazarze - lub na czarnym rynku. Oczywiście jeśli masz wystarczająco dużo pieniędzy, ponieważ - podobnie jak koszty podróży - ceny stale rosną we wszystkich obszarach rynku. Równie ważne jest dobre spakowanie się i oszczędność miejsca, ponieważ każda walizka na spersonalizowanych tablicach z postaciami ma tylko określoną pojemność. Po drodze czekają na Ciebie liczne przygody, które musisz opanować, aby rozszerzyć swój osobisty dziennik podróży i zebrać cenne punkty zwycięstwa do końcowej punktacji. Szybka podróż dookoła świata trwa około 50 minut, dopóki nie będziesz mógł wejść do Londynu po ukończeniu co najmniej czterech przygód. Dwustronna plansza do gry zapewnia mnóstwo różnorodności z wciąż nowymi wyzwaniami, nawet podczas wielokrotnego grania. Możliwa jest rozgrywka w prostszym wariancie, natomiast szczególnie doświadczeni podróżnicy mogą skorzystać z modułu "Asystenci" do aktywnego wsparcia i dodatkowych opcji działania.
Kultowa gra dla 3-16 graczy, od 12 lat, potocznie nazywana kalamburami, teraz również w ukraińskiej wersji językowej! Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana. Przebój imprez wśród znajomych i rodziny, świetna forma integracji a przede wszystkim doskonała rozrywka! Drużyny dążą do mety poprzez odgadywanie haseł, prezentowanych na trzy sposoby: graficznie, ustnie lub na migi. Z biegiem czasu drużyny zwierają szyki, a emocje wymykają się spod kontroli. Gra generuje mnóstwo śmiesznych sytuacji i odsłania nowe oblicza nawet najbliższych osób!
Bingo, Gra Planszowa dla Dzieci, Little Woodies Zabawna, dziecięca wersja dobrze znanej gry Bingo inspirowana wizerunkami leśnych zwierzątek. Poznaj przytulne leśne zwierzęta w zabawnej wersji klasycznej gry bingo. Ta gra Bingo pomaga dziecku w rozpoznawaniu i dopasowywaniu obrazów rozwijaniu logicznego myślenia oraz orientacji o kierunkach (poziomych, pionowych lub ukośnych).Instrukcja Gra dla 2 do 4 graczy. Gra składa się z 4 tekturowych plansz z barwnymi wizerunkami 9 zwierząt, 36 żetonów oraz kostki do rzucania. Każdy gracz dostaje jedną planszę i równą ilość żetonów. Najmłodszy gracz to prowadzący. Po rzuceniu kostką głośno wywołuje jakie zwierzątko wylosował. Gracze kładą żeton na pasującym zwierzątku na swoich planszach. Rundę wygrywa ten, kto pierwszy przykryje 3 zwierzątka poziomo, pionowo lub ukośnie i krzyknie BINGO. Gracz, który jako pierwszy przykryje żetonami wszystkie zwierzątka na całej planszy i jako pierwszy wywoła BINGO, wygrywa całą grę.Szczegółowe informacje o produkcie: Kategoria wiekowa: 3+. Wymiary żetonu: średnica 2,5 cm. Wymiary planszy: 12,5 cm x 8,5 cm x 0,2 cm. wymiary kostki: 2 cm x 2 cm x 2 cm. Wymiary opakowania: 11 cm x 17 cm x 4,5 cm.Produkty Barbo Toys są projektowane w Danii, ze szczególną dbałością o zrównoważony rozwój i wysokiej jakości materiały. Zabawki są wytwarzane zgodnie z filozofią "nauka przez zabawę", aktywnie wspierają i stymulują zarówno wyobraźnię jak i edukację dziecka, przy tym charakteryzują się doskonałym skandynawskim wzornictwem.
Poręczna, łatwa do transportu wersja przyjemnej gry strategicznej dla dwóch osób. Zasady są bardzo proste. Każdy z graczy ma dwie tablice, na jednej rozmieszcza sylwetki sprzętu swoich wojsk i miejsca trafień przeciwnika, a na drugiej zaznacza swoje trafienia i chybione strzały. Wygrywa ten kto pierwszy trafi wszystkie obiekty przeciwnika.Zawartość opakowania2 dwustronne palety, 2 komplety obiektów wojskowych, 2 komplety czerwonych kołków, 4 komplety białych kołków, instrukcja.
Rodzinna gra planszowa z kolekcji Było sobie życie7+ , 2-4 graczy, Czas rozgrywki: ok. 50 minGra Bitwa o zeby w sposob sprytny łaczy elementy zabawy oraz nauki zwiazanej z konkretna wiedza. W trakcie gry dzieci dowiaduja sie co szkodzi zebom oraz jak nalezy o nie dbac. Wedrowka po planszy to fascynujaca przygoda, pełna zaskakujacych zwrotow akcji! Karty z pytaniami, karty Szansa/Pech oraz karta Mistrz, Leniuch i Higiena! Kazde pole jest aktywne, dzieki czemu gra do ostatniej chwili pozostaje dynamiczna.Celem gry jest poskromienie bakterii prochnicy poprzez zdobycie odpowiedniej ilosci zetonow pasta do zebow, nic dentystyczna oraz płyn do płukania. Jak tego dokonac? To proste! Wystarczy odpowiadac na pytania zawarte na kartach! Dzieci nie musza posiadac wiedzy, by wygrac. Dzieki kafeterii wolnego wyboru oraz podpowiedziom na kartach z pytaniami, łatwo naprowadzic młodego gracza na poprawna odpowiedz. Gra Bitwa o zeby to fascynujaca przygoda, dzieki ktorej dzieci, oswajaja sie z tematyka higieny jamy ustnej i dowiaduja sie w jaki sposob nalezy dbac o zdrowie swoich zebow, by uniknac zakaznych chorob uzebienia m.in. prochnicy. Ale przede wszystkim maja wspaniała okazje do swietnej zabawy i poteznej dawki smiechu!
Gracze obstawiają wyniki wyścigu pięciu wielbłądów, starając się ocenić który z nich zajmie pierwsze a który drugie miejsce w biegu dookoła piramidy. Im szybciej wytypujesz zwycięzcę tym więcej możesz wygrać oczywiście jeśli Twój kandydat wygra!Wielbłądy nie grają jednak czysto bardzo często jeden z nich wskakuje na plecy drugiego i w ten sposób pokonuje linie mety.Kto kiedy rozpocznie bieg? Wszystko zależy od kości znajdujących się w piramidzie która wypuszcza po jednej w momencie gdy gracz pauzuje swój zakład wystarczająco długo by zobaczyć kto wygra.Nowa edycja tej gry charakteryzuje się nowymi grafikami, planszą, odmienionym modelem piramidy, wyrytą kostką, zupełnie nowymi modelami rozgrywki w tym wielbłądy biegnące w przeciwnym niż tor wyścigu kierunku!Nigdy nie wiesz jak zakończy się wyścig!Jak grać?[block]0[/block] podzielona jest na etapy. Etap składa się z kilku-kilkunastu tur i kończy się, gdy z piramidy zostaną wyrzucone wszystkie kości. Po każdym z etapów następuje rozstrzyganie zakładów, gracze zarabiają lub tracą posiadane funty egipskie.Tura gracza to zaledwie cztery proste akcje do wyboru:Korzystając z mechanizmu piramidy rzuć kostką i przesuń wielbłąda w kolorze wskazanym przez kość. Pamiętaj, że wielbłąd zabiera ze sobą wszystkich pasażerów na gapę, którzy wcześniej wskoczyli mu na garb. Uwaga: kostka danego wielbłąda wróci do piramidy dopiero po wyrzuceniu wszystkich pozostałych w niej kości!Obstaw, który wielbłąd będzie na prowadzeniu w wyścigu, w momencie, gdy w piramidzie skończą się kostki (czyli na końcu etapu).Połóż na planszy kafelek terenu, dzięki któremu będziesz miał możliwość wpłynąć na rezultat wyścigu.Obstaw, który z wielbłądów wygra cały wyścig lub który będzie ostatni.Gra kończy się, gdy któryś z wielbłądów przekroczy linię mety. Po ostatecznym punktowaniu zwycięża najbogatszy z graczy.Gra od 3 do 8 graczy.
CoraQuest: MAŁE WIELKIE PRZYGODY. To gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody!CoraQuest jest grą kooperacyjną oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów. CoraQuest została zaprojektowana przez wyjątkowy duet autorów: Dana (lat 45) oraz jego córkę Corę (lat 8). Próbując zapełnić czas kwarantanny jakimś kreatywnym działaniem, rozpoczęli projekt, który z niezobowiązującej zabawy przerodził się w pełnoprawną grę. Ponieważ Cora i Dan podzielili się efektami swoich działań ze światem, wokół gry powstała duża i aktywna społeczność fanów, do której, mamy nadzieję, dołączycie i Wy. Zawartość pudełka wystarczy Wam na wiele godzin zabawy, którą jeszcze możecie przedłużyć, korzystając z licznych stworzonych przez fanów (i oczywiście darmowych) przygód, przedmiotów, czy postaci. Możecie także stworzyć własne, w czym pomogą Wam wskazówki zawarte w instrukcji oraz darmowa aplikacja. Wszystkie grafiki są rysunkami dzieci, dostosowanymi do potrzeb profesjonalnego druku. Wiele z nich zostało nadesłanych przez fanów z całego świata! Zawartość pudełka z grą CoraQuest: 1 Księga Przygód,1 poradnik tworzenia przygód,8 kart bohaterów,11 kart wrogów,29 tekturowych figurek,5 liczników zdrowia,36 kart lochów,63 karty ekwipunku, przedmiotów i skarbów,9 pustych kart,2 planszetki odliczania,47 żetonów i znaczników,4 karty pomocy,instrukcja.
Wiele lat po ustaniu Czasu Człowieka nieliczne pozostałości ludzkości ponownie odzyskują świat, stąpając po ruinach starożytnych cywilizacji.Na Archipelagu Sześciu Wysp Klany żyją wedle absurdalnej reinterpretacji kodeksu Bushido. Jesteś Daimyo, przywódcą Klanu i chcesz zostać nowym Cesarzem tego Archipelagu.Aby to zrobić, musisz zyskać popularność wśród mieszkańców wysp!Wyślij swoich Zarządców, aby wpłynąć na lokalną ludność, jednocześnie unikając zagrożenia ze strony zabójczych Cieni. Użyj Poszukiwaczy, aby odkryć wspaniałe Relikty dawnych czasów. Przejmij kontrolę nad Archipelagiem z pomocą Bohaterów, którzy dołączą do Ciebie w trakcie gry.W Daimyo jesteś liderem Klanu, pragnącym zdobyć władzę nad Archipelagiem. Pod koniec 5 rundy gracz, który zgromadzi najwięcej Punktów Popularności zostanie ogłoszony Cesarzem!Co wyróżnia grę Daimyo: Odrodzenie Imperium?- bardzo szczegółowo wykonane drewniane elementy gry- mechanika dobierania i zarządzania kośćmi, których używa się do uruchamiania akcji klanu oraz zagrywania kart bohaterów- tworzenie własnej talii bohaterów, którzy wspomogą Twój klan- połączenie gry ekonomicznej i area control (kontrola terenu)- wiele dróg do zwycięstwa - poprzez zbieranie reliktów, zdobywanie popularności oraz wypełnianie celów dodatkowych- unikalna mieszanka klimatów japońskich i postapokalipsyZawartość gry: Plansza Główna 4 Plansze Klanów 8 Planszetek Budowy 13 kości w trzech kolorach 12 kart Bohaterów Klanów 40 kart Bohaterów 21 kart dla Wariantu Solo 12 kart Celów 4 karty pomocy 16 budynków Wież Radiowych 16 budynków Techno-Farm 32 jednostki Zarządców 12 jednostek Cieni 4 jednostki Poszukiwaczy 24 znaczniki Reliktów 36 znaczników Klanu znacznik rundy 32 kafle Akcji Dodatkowych 72 kafle Reliktów + płócienny worek 3 kafle Mieszkańców Wioski 16 żetonów Celów 118 żetonów zasobów 4 żetony +50 Punktów Popularności żeton Potężnego Hełmu instrukcja w języku polskim
"Dać rzeczy słowo. Historyjki obrazkowe 2" - to kolejny zestaw historyjek obrazkowych do ćwiczeń językowych dla dorosłych i dzieci. Pomoc zawiera 110 ilustracji przedstawiających scenki z życia codziennego (10 historyjek 3-elementowych, 10 historyjek 4-elementowych i 8 historyjek 5-elementowych) oraz podpisy do wszystkich obrazków. Seria adresowana jest głównie do osób z zaburzeniami językowymi o typie afazji i z innymi problemami w komunikowaniu się. Pomoce świetnie nadają się także do wsparcia rozwoju językowego dzieci. Historyjki mogą służyć do budowania dłuższych wypowiedzi zdaniowych, treningu myślenia przyczynowo-skutkowego oraz ćwiczeń leksykalnych i syntaktycznych. Przykładowe ćwiczenia zawarte są w książeczce dołączonej do pomocy. Zawartość pudełka: - 110 ilustracji przedstawiających scenki z życia codziennego (148 x 105 mm),- 110 podpisów do ilustracji (148 x 30 mm),- instrukcja z przykładami ćwiczeń.